perjantai 6. lokakuuta 2017

Jälleen perjantai..ja se virallinen punnitus..

Nuin .. eli alaspäin mennään ja nyt on sitten varmuudella se 75kg alitettu eli päivitänpä sivupalkkiin.. ja sitten kohti tavoite-etappia - joka on 2,4 kg päässä - eli vajaa kuukausi noin..

Tänään on helppo päivä - yksi keikaus ja yksi katsominen, jospa sitten siitä tulisi ensi viikolle töitä.. tosin yksi poislastauskin taitanee tulla - sen näkee kun hinnoista sovitaan..

Nyt, vaikka kiloja on tipahtanu kesäkuusta jo toistakymmentä niin omakuva peilistä katsoen ei ole oikein muuttunut - mikähän siinä on , ettei itse näe itsessään tulleita muutoksia.. minä näen sen pömppiksen edelleen... tosin, kyllähän minä tiedän pienentyneeni, koska täytyyhän tuon määrän jo näkyäkin , mutta omat aivot eivät ainakaan vielä rekisteröi tapahtunutta.. tosin enpä ole vielä vanhoja vaatteita kokeillut - jospa tekisin sen nyt viikonloppuna..

Muuten.. huomasin tässä, että uudemman bmi-laskukaavan mukaan olen jo nyt normaalipainoinen - vanhemman laskentatavan mukaan edelleen lievästi ylipainoinen, joskin  se raja on muutaman sadan gramman päässä. Eli olen normaalipainoinen ja en ole.. Kun kuitenkin olen itse tätä vanhempaa sorttia niin menen myös tuon vanhemman laskentakaavan mukaan ja jos oikein nipotetaan, niin todella vanhan ( eli mun lapsuuden) painotaulukon mukaan olisin vielä 66 kiloisena tanakkaa sorttia eli liikalihavuuden vaarassa.. No niin pitkälle en aio mennä enää tässä iässä - 72kg on tavoitteena ja kun ilmeisesti sitten vielä jatkan tätä elämäntapaa kun passaa niin hyvin niin todennäköisesti se paino siitä vielä hissuksiin laskeekin..

Mutta tänä aamuna olen tyytyväinen tähän tulokseen.. katsotaan sitten virallisesti viikon kuluttua.. tosin kekkostelen edelleen, koska se auttaa itseäni tässä hommassa ja pystyn helposti näkemään missä mennään. Eli minulle ei passaa se, että vaaka heitetään komeroon.. mutta jokainen tyylillään.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

saa kommentoida - tosin epäasialliset ja blogin aiheeseen liittymättömät kommentit voin poistaa - riippuen millä tuulella kulloinkin olen