keskiviikko 23. elokuuta 2017

Pah ja pöh!

En tiedä - vaaka oli vakaasti sitä mieltä, ettei grammaakaan ole tipahtanut viime viikkoisesta lukemasta - kun siirsin vekotinta niin oli mokoma sitä mieltä että lisääkin olisi tullut. Hätäpäissäni pyysin ukkokultaa hyppäämään painonmittauslaitteelle ja ukko oli sitä mieltä, että liikaa näyttää..
Vaihdettiin patterit, mutta siinä vaiheessa olin jo pukenut päälle janauttinut niinkahvia kuin kivennäisvettäkin, eli puntaroin itseni uudemman kerran huomenna.

Suoliin sattuu - eli tavaraa on siellä, mutta ei vielä tule ulos vaan tuotos myullertää pikkuhiljaa kohti exittiä..eli hienoista ummetusta.. kuinka paljon sisuksissa on ylimääräistä jää nähtäväksi.

Hieman ottaa nyt kupoliin, mutta jatkan harjoituksia.. olen saanut uudelleen käyttöön liivejä ja nyt ei rinnat pursuile yli niistä(kään). Eli on tässä jotain tapahtunut..

Eiliset tuntemukset ( ja toissapäiväiset) näköjään pitivät paikkansa, mutta kuitenkin olen pettynyt - etten sanoisi todella paljon..

Mutta en nyt luovuta kuitenkaan - minä pudotan tätä painoa tavoitteeseen asti.

Kurkkukin on kipeä..

eli valivalivali -päivä tänään

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

saa kommentoida - tosin epäasialliset ja blogin aiheeseen liittymättömät kommentit voin poistaa - riippuen millä tuulella kulloinkin olen